Set kurus dan set penyusuan Shaklee

♥♥ TESTIMONI SET KURUS DAN PENYUSUAN ♥♥

Perubahan diri saya dalam masa 3 bulan. Baju2 & seluar2 sblm berkahwin semua muat di pakai.

Stamina diri dan proses menyusukan anak juga tidak terjejas. Malahan, saya masih memberikan anak saya susu cap gantung sehingga kini.

Dengan pengambilan:
SET PENYUSUAN & KURUS

1) OMEGA GUARD
2) ALFAFA
3) ESP
4) VITALEA
5) B COMPLEX
6) VIT C CHEW
7) OSTEMATRIX
8) VITA E
9) PEPPERMINT GINGER PLUS

Saya amat gembira dan berpuas hati turun berat berkilo2 dlm masa 1 bulan. Jika ter'on''off' makan pn xde masalah ;)

Jika anda inginkan keterangan lebih lanjut tentang pengambilan produk dan pemakanan.

Saya sedia membantu, panduan makan dan personal coaching PERCUMA untuk customer saya..

Tel; 012-6460421
Web: http://urbanmummy.mommybizz.com
Fb: http://www.facebook.com/UrbanMummy1

Be First to Post Comment !
Post a Comment

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com